Sommaren är här............!!!

Gårdagskvällen avslutade vi hos Jean, Tony o lilla Moa!!! Mysigt!! Tänk att Lykke oxå var så liten för 2 månader sen!! =) Fina är dom iallafall!!




Vaknar upp idag o har en helt förtvivlad dotter sidanom mig.......jätte snorig o helt gäggig i ögonen.........o galer för full hals......ingen napp o inget bröst hjälper.......aaaaa jag e helt hjäälplös.......ringer bvc........"d e nog bara magen" säger hon till mig o lägger på.............Jag tar tösen i vagnen o tar en tur ner till mitt gammla jobb Brkgatan för att hälsa på......köper 4 liter jordgummar på ica.......en lite sväng till boan för att handla engångs artiklar.........o kakor......!!!!  Fika med farmor lotta o Tilda!! Sen mycket mys i trädgården med Tilda o Lykke!!

 

Vi fick senare på eftermiddagen besök av Viking o Martin........Viking var bad sugen........o Tilda var inte heller sen!!!  De badades förfullt hela eftermiddagen!!

  Kvällen bjöd på hemmagjorda hamburgare med bröd!! GOTT!! Sen tog vi en kvällspromenad bort till Tryde o hälsade på Ingalill & Olle.....hos dom var ju Tildas morfar o hans Bärbel på besök för att fira midsommar......trevligt trevligt......Tilda hade det mysigt med morfar o talade om att hon hade tagit simmborgarmärket....då fick hon minnsan en hel 100 lapp!! Inte dåligt d!!

 

Midsommar firande i helgen med underbara vänner o vår fina familj!!! ha en trevlig midsommar!!! pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0