Skatteåterbäring........o avslutningsfin!!!

Yes!! då kom dom pengarna som alla längtar efter.........gårdagens utflykt bar till d rosa huset i tomelilla.......ja just d....till Gunilla o Ragge......kaffe o goda kakor......Tilda hittade en klasskompis att leka med.....o gunilla o ragge fick gosa med Lykke!!!

 

 Efter ett trevligt besök i d rosa huset tog vi en sväng in på boan för att Tilda skulle handla dataspel........det blev hela 3 spel o i mimmi pigg datormus......sen hem spela lite spel o skrev ett mejl till morfat o tacka o skcikade med lite bilder.....!!!!

 

Idag har jag o Lykke varit på Bullen & Bönan tillsammans med Julia o Viking o fikat!!! Mmmm d e så gott......bakad potatis o fetaoströra!!! Latte efter det!!! Att mysa med dessa 2 är helt underbart!! Julia du e en underbar tjej o en fin vän!!! =)

Promenaden hem från fiket tog en avstickare till N Sport för att inhandla en ny skötväska!!! Det blev en puma väska!! Sen ett varv in på boan för att handla lite ljus!! Det blev lila klot o vanliga stearinljus!!!! Fint Fint!!

  Ikväll har jag sytt färdigt Tildas klänning som hon ville ha på sig på sin skolavslutning!!! Hon kommer bli sååå fin i klänningen!!! O ja jag är nöjd med mitt verk!!! Funderar kanske på att börja sy på allvar kanske!!??!?! 

 

Mitt nya syprojekt är en gardin till Tilda!! Tar nog tag i den ikväll!! 

Imorgon väntar ett besök i Skurup för att bli tatuerad.......oooo jag e lite nervös faktiskt!! Sen skall vi till bvc med Lykke på 2 månaders kontroll o vägning........spännande!!

Ha en trevlig kväll!! pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0