Shoppe Måndag......

Japp Idag har d var Måndag........en måndag som började med att Emil åkte till sitt ny/gammla jobb.........Jag vaknar upp o har oxå Tilda hemma då d e sommarlov ju!! Konstigt konstigt.....ingenting e som d brukar!! Frukost....ut i d fina vädret som fort blev d molniga vädret......klippa gräs o Tilda rensade lite i trädgårdslandet o klippte gräslök.....hon e en duktig tjej som hjälper till!!!

Sen bar d av ner till by!! Pigor & Drägar....(lite kläder till töserna), Konsum (toapapper), Apoteket (solkräm, bepanten), Lunch på Bertil´s (hotdog & Glass), Djuraffären (ben till Gry), Skoaffären (BjörnBorg sandaler till mig), Biblioteket (Tilda lånade 3 böcker o jag 1), Tomelilla if´s loppis ( 5 barnböcker, 2 my little pony hästar, 1 barbie hund, 1 rosa glas kruka & 1 skrivbords stol.....japp allt till Tilda!!  o det bara för 15 kronor......!!! Perfekt!! ) Bo Ohlsson......(Vi hade lovat Tilda pennor som luktade igår men d hann vi inte så d kom hon ju ihåg idag........+ lite kläder där oxå.......=) Japp väl hemma fick Emil shocken när vi kom med alla påsar.....hahahaha vi hade värkligen gjort hela Tomelilla och en riktig tjej dag!! Nöjda som få var vi!!



Mat, Negerbulls bak, Lekplatsen, promenad, bad och en förhopningsvis lugn natt!!!! Sov Gott!! pok

Kommentarer
Postat av: lotta nygren

Vilka stjärnor med nya kläder hoppas att ni hade en kanon dag det är ni värda kram svärmor o farmor pussa o krama sessorna från mig

2010-06-15 @ 21:22:07
Postat av: Ingrid ♥

Det kallar jag en verklig shopping runda.

Kram Ingrid

2010-06-15 @ 23:49:21
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0