Oj............

Oj Oj Oj...........en hel vecka sen jag blogga sist.........tiden bara rinner i väg......speciellt när d e så fint väder ute......jag tar mig inte tiden att blogga på kvällen, så nu blir d morgon bloggning!!!

Förra veckan var mysig o trevlig.......Mycket bad, sol, trevliga besök av Camilla, Isabella, Min kära syster o mamma o christer, Lotta o sven...........

 
 

Lördagen inehöll lite städning, tvätt, långpromenad, till EM möbler för att kolla ny säng.......attsingen vad dyrt d e !!! Sen innan vi gick hem tog vi en runda till idrottsplatsen för att se lite fotboll.....Tomelilla mot Ystad.......

 
Söndagen var en dopdag.......Ullstorps kyrka.....där döptes Isabella!!! massor med folk, massor med god mat, massor med fina presenter........oooo jag börjar bli nervös för Lykkes dop.........=)

 

 

Gårdagen njöt jag med mamma i trädgården......tvätt o mycket kaffe!!!  På kvällen tog jag o emil en mysig promenad med Lykke i vagnen o gry i koppel........!! Jag är lyckligast i hela världen!! =)

 

 pok

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ja ! ni är så fina allihopa.



Puss & Kram

Mamma/Kerstin

2010-06-24 @ 18:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0