Nya bebisen, lördag,loppis...........

Ja då har dom fått komma hem.......Jean & Tony o lillflickan.......dom var hos oss fredag kväll på ett litet besök......snacka om liten....jag som tyckte att Lykke var en liten bebis men när man ser en nyfödd så blev hon helt plötsligt större!! "Liten" Var tidigt född o har fått sola en del på bb men nnars var allting bra med henne......hon var såååå fin!!! Grattis igen Jean o Tony!!

 



Lördagen började med en runda till Ystad och sandskogens camping för att gå på Loppis.......o klart så fyndde vi där.....Lykke fick ett nytt babygym "d lila fåret", en super fin röd/vit rutig skarfs, Tilda fick en ny ryggsäck "diggelina".........efter loppisen tog vi oss en glass på Jakten och myste i solen.......=)

 

 

Hemma prövade Lykke sitt nya bebisgym....hon tyckte såå mycket om d att hon var tvungen att kissa in d...=) o jag tog tag i min ny lånade bok "14 år till salu" o läste lite!! Emil meka med att få stereon att fungera där ute.........

 



På kvällen hade vi besök av Martin & Viking, Camilla, Robban & Isabella!!! O det finns alltid så mycket kärlek hos Viking till lilla "Nykke" är helt underbart att se!! Kvällen blev trevlig o vi satt ute hyffsat länge o njöt av det underbara vädret!!!



Idag söndag blir en slöe dag.....Jag skall nog försöka få lite sol på mig.....o sen blir de en del städning oxå......

pok

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej på er !

Va Lykke är fin i sharf. Så söt den nya lilla bebisen är. Ni är fina allihopa.



Puss & Kram

Mamma

2010-06-07 @ 18:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0