Ny vecka!!

Helgen har varit skön o varm.......ja tänker man nu börjar sommaren komma.......men nähä där hade vi fel.....satan rent vad det har regnat idag........första gången jag stack ut nosen utanför dörren var kl 18 när vi åkte till Camilla o Isabella när Emil skulle spela fotboll o Tilda var på Avslutningsuppvisning på Kastanjeskolan!!!

Så idag har jag ägnat mycket tid vid symaskinen o det resulterade i att Lykkes klänning blev klar o jag hann börja klippa tyget till Tildas linne!!! Jo jag blev väll rätt nöjd med klänningen.....hon kommer bli en riktig sommartjej!!

 

Dessa finaste flickorna hade som nästan varje dag kvällsmys med varandra........

  pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0