Mysiga Lördag o ett Hivens PrinsessParty!!!

Lördag o lugna lugna lördag..........städning, shopping, bak o hemmamys.......Sen var ju jag o Tilda tvugna att ta en runda till Erikshjälpen!! Där fyndade tilda en katt (gosedjur) o en fikspenna........jag handlade 2 gammla hemma sydda dockor, ett jättfint fat till mamma.......Ett besök av Julia o Viking o sen av Lotta o Sven.......trevligt!! Sammtidigt bakade jag o Tilda muffins till kalaset........

Kvällen avslutade vi i badkaret alla töserna medans Emil o Gry gick en promenad......Super mysigt hade vi......

 Lykke prövar sin nysydda klänning av mig......
 Tilda o Lykke bygger koja.....
 Badmys......

Söndag o Party dag!!!  O inget party som helst utan Prinsessparty!!! Fin fina klänningar, Prinsesskrona, klitter, guld o silver.......Diamanter, pussa grodan, hitta skatten mm...........wow wow fullt ös medvetslös......7 töser o ett jäkla hålligång!!!! Pannkaker med rosa grädde, cupcakes med rosa frosting o strössel, jordgubbsglass.........

Cupcakes.....
 Prinsessan no 1

 
  Underbaraste Prinsessor.......!!!

Så dagen sammanfattad.....TOPPEN BRA!!! Vi tackar Gunilla för att vi fick låna läppstiftet.....d var en höjdare!!! Kvällspromenad och sen lugna gatan framför tv:n!!! Imorgon börjar sommarlovet på riktigt......nu hoppas vi på fint väder!!! pok


Kommentarer
Postat av: lotta nygren

Gud vilka tjusiga prinsessor och mysiga badbrudar hoppas att det blev lyckat partaj o Tilda blev nöjd ha det kram

2010-06-13 @ 21:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0