En molning dag.....

Idag Onsdag hade jag bestämt att jg skulle tvätta soffan........var på väg ut med alla dynor o kuddar på gräsmattan när solen försvann o molnen tog över.......Då vågade inte jag ta ut soffan....inget kul om d skulle börja regna.......  Så jag tog min lilla tös i vagnen o mina böcker som såklart var sena o gick ner till biblioteket med.......42 :- fick jag betala......surt surt!! Mötte upp Camilla utanför o vi tog en sväng in på hälsokosten för att köpa kamomillte.........sen promenad i byn o hem till mig........hallon/blåbär smulpaj o kaffe i trädgården fast vädret var ruggigt......men rätt skönt när d svalkade....... Fick även besök utav mamma som kom med tyg till underkjolen till Lykkes dopklänning, jag fick även jättefint bäck o bölja tyg i rödrutigt o vitt som jag kan sy något annat av......Tack så mycket kära mamma!!

 

kvällen är lugn.....ett bad väntar för Lykke......sov gott....pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0