varma dagar........

Idag har d varit ytterligare en varm dag.......!! D e underbart men när man fan svettas i skuggan tycker jag inte d e ok!!! Varit på Bilioteket o lämnat tillbaka en massa böcker.........saknar faktiskt en bok speciellt som jag började använda "redan" igår.....babymassage......Lykke visste inte riktigt om hon tyckte d var skönt eller inte.....men inga jätte protester faktiskt!!! Skall nog låna hem den igen för att lära mig allt ordentligt!! Kul!!



Skulle tagit en runda till välabadet idag men Tilda ville leka med Anna hemma i poolen!! Så jag o Jean passade på att träffas o snacka lite goja!! Mysigt i skuggan!! 

 Lykke myser med Jean!!

 Lykke somnade gott på filten!!

Har just nu världens gladaste Emil här hemma..........när han var i Lund idag tog han en runda inom media market......o dääär hittade han ett nytt o väldigt fin biosystem......med dvd blueray, ipod funktion, you tube funktion mm......helt lyrisk......!!!Så nu är vårt 3 år gammla biosystem till salu.........

Så jag sitter här o ser på när han springer fram o tillbaka mellan soffan o tv:n för att fixa til ljud mm.......jag som hade tänkt att se d nya bb programet på 5:an.....visst vi har en tv där upp oxå men där e så varmt så nej tack!!!

Imorgon blir d barnvagnsrace på Tomellila marknad på förmiddagen...... sov gott!! pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0