Tomelilla Marknad

Japp så var det bestämt att vi i föräldragruppen skulle träffas idag o fika efter en tur på marknaden...........................men........väcks av 2 medelanden på mobilen som säger: d regnar som sören, vill inte gå på marknad i detta vädret.....nä d ville inte jag iheller kan jag säga, när jag tittade ut genom fönstret!!

Bestämde mig för att ta bilen till Camilla o Isabella för att hälsa på dom lite.......tog vagnen med mig o d blev toppen för vädret blev bättre o vi tog våra vagnar o barn o begav oss ner till marknaden.................



 12 par strumpor blev d inköpt, perfekt för hela hösten/vintern!!!

 1 sagelhaklapp till Lykke med Babar på!!!

Gick till Camilla o tog en munk eller två o lite kaffe på d.........Lykke lämnade fotavtryck från sig på d nya glasbordet......!!!

 



Hemma igen för att diska o plocka undan..........då kommer min älskade Emil hem.......taggad att gå på marknad.....visst d kan jag väll göra......tar Lykke i bärselet.....solhatten på sen en stor runda igenom byn.........N-sport - Adidas dress till Lykke, Röhnisch linne till mig
 

 Eckerlunds - Jeans till Emil. En tur runt på marknaden där shoppade jag ett nytt armband av Anna o hennes mamma Anne som stod o gjorde smycken där........Vaniljmunkar blev d oxå såklar, Marknadsgodis oxå!!!!

 

Jusst nu känns allting så jäkla bra!! Jag har börjat att trivas med mitt nya tempo i livet - sakta men säkert........!!! Jag har världens finaste barn + en helt underbar sambo!!! Kärleken är stor här hemma just nu!!!

 

Nu skall d mysas i trädgården med kaffe o en munk!!!  Imorgin fredag står tom............pok

Kommentarer
Postat av: lotta nygren

Det är helt underbart att du trivs med ditt liv o familj så du ser allt ordnar sig till slut njut av det o ta vara på varandra stor kram till er alla

2010-07-15 @ 22:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0