Stora Städardagen......

Torsdag o lite moln lite sol.........skiftande väder........vaknar upp men en genom svettig Lykke........ner i badrummet fyllde lykkes badbalja.......mys mys i badet......



ny badade o påklädda öppnade vi upp alla dörrar o fönster för att vädra klockan var då 9 sen satte jag igång med en storstädning som höll på ända 12......då tog vi en promenad i solen o plockade lite blommor.....Jag hittade jasmin tror jag d e.....luktar gott gör dom allafall....!!!!



Hemma efter promenaden somnade Lykke o jag satte igång o städa igen.......nu ovanvåningen........Trött trött.....la mig i soffan hos lykke o såg på tv i ca 2min sen sov jag oxå......till Emil kom hem......!!! Super skönt!!!

Ikväll har vi varit i Ystad...........Kollat på en saab......o en citroen......sen tog vi mc donald´s.....GOTT! Innan vi åkte hem körde vi förbi kära Sara & Andreas, Wilma o Josefin......tyson......Töserna  o tyson var hemma, trevligt med lite snack o Wilma fick hälsa på Lyke som hade blivit stor sen sist dom såg henne!!! Tack Sara för trevliga stunden!!!

  nu bäddar vi ner oss o ser framemot en solig fredag!! pok

Kommentarer
Postat av: lotta nygren

Tack för att du kommit igång med bloggen tycker att det är underbart att följa er här tack o kram

2010-07-01 @ 23:56:56
Postat av: Sara

Så fina tjejer :) Tack själv!!! Kram

2010-07-04 @ 23:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0