Sista rycket...............

Idag har vi besökt biblioteket.......handlat lite saker (mat) till vår lilla tripp till Öland!!! O wiiiiiiiiii jag fick min nya kamera idag.......fuji kompakt systemkamera.........!!! 

Jag pausade gott i hängmattan tillsammans med h&m´s nya höst katalog........medans Lykke sov o Emil o Tilda var i Ystad......Shit vad mycket fint dom hade!! Man blir ju fattig av att bara titta!!!

    

      

Och mycket mycket mera!!!!

Sista packnings rycket o planering........Oliver kom hit ikväll med sin packning och sitt glada humör........!! Nu är barnen ny duschade o rena, bäddas ner för natten......imorgon bär d av till Öland!!!

Gry fick följa med farmor till husvagnen istället för att följa med oss...........blev nog bättre så....!! Nu skall jag oxå frächa upp mig och sen dra i dom sista trådarna.........pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0