ogräsdag......

Idag har jag ägnat min dag åt att rensa ogräs o klippa häckar i trädgården..........flitig som en myra........fast är ju så illa tvungen så d inte ser ut som en djungel på Söndag!!



Har även haft besök av kära mamma......hon kom med kokostoppar till dopet o en häcksax till mig som jag fick låna!!! Tack för att du bakade!!



När Emil kom hem frächade vi upp oss och tog o packade in oss i bilen o for till Ystad o Willy´s...........för att handla en heldel saker till dopet................trevligt att gå i en helt ny affär......man hittar inte så bra o d e lite kul tycker jag........allt till smörgåstårtorna o tårtorna hittades........perfekt!!! Sen tog vi en tur till öb för att handla en ny grill och servetter, Tilda fick en STOR vattenpistol. Sen tog vi oss kvällsmaten på grillen sidanom. Mysigt med Ystad kvällstid........saknar denna staden lite faktiskt!! =) Hade inte husen varit så dyra där hade jag nog redan bott där.........!!!!
   
 

Nu sitter jag o studerar Emil o Tilda när dom monterar ihopa grillen i vårt vardagsrum..........dom e duktiga för nu börjar de se ut som en grill faktiskt!!!   Ååååå kom på en liten fin sak.......grannen kom in idag o berättade att deas lilla hund Smilla hade får 9 valpar fast tyvärr dog 1 så 8 små valpar ligger nu hemma hos dom o bara väntar på att Jacqueline skall komma in o mysa med dom!!! Skall även påpeka att Smilla är en väldigt liten hund.......shitzu o nått annat så 9 valpar e skit mycket jue!!!

 (inte smillas valpar på bilden)

Nu blir d mer mys med min lilla Lykke som ligger o sover i mitt knä..........imorgon är d fredag!!! wiiiii!!!

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0