Molnig dag.......

Gårdagen var varm........26 grader i poolen redan vid lunch.................gott gott.............Tilda badade hela dagen förutom när vi tog en runda till Boan för att hitta mig en kläning till dopet........o jaaaa efter många om o men hittade jag den.........en lila!!!!  Fin e den tycker jag!! =)

Camilla o Isabella satt i vår trädgård när vi kom hem........Lunch o sen kaffe o kaka!!! Bad o en massa snack!! Tilda lärde oss skjuta pilbåge.......d hade hon köpt på boan oxå!!!

Tippen o loppis.......på eftermiddagen av Emil o Robban......nu e infatren fin igen!!!

Idag ha d varit molnigt o faktiskt lite kallt......men d e skönt ibland o få vila från värmen......fast d hindrade ju inte badmonstret Tilda......hon tog sin cyklop o tog sig ett dopp i poolen........

 

Ica fick besök av oss idag....där blev d handlat till Hermankakan o sen lite till Kanel/Vaniljbullsbaket......senare idag!!! Herman var färdig idag o då skall man baka hinom........första gången jag har lyckats med en Herman......o nu finns d 3 burkar här hemma som vill ha nya
ägare.....nån som e sugen på en Herman!!???  Titta så fin han blev!!!



Kanel o vaniljbullsbak blev d oxå.........vädret var ju ingen höjdare idag så vi fick vara lite flitiga........ca 100 bullar till dopet.......Mamma vet jag gjorde Kokostoppar till dopet idag oxå......tack mamma!!
 

 

Mellan jäsningarna på bullarna tog vi oss ett parti spel......Prinsess spel.........allihopa........

 Tilda blev en Tjusig prinsessa!!

 hihihi vi är oxå väldigt fina som prinsessor........

Imorgon väntar bvc o förhoppningsvis fint väder.... pok

Kommentarer
Postat av: Gina

När är dopet?

2010-07-07 @ 14:25:05
Postat av: lotta nygren

Vilket bullberg ser gott ut och vilka söta prinssessor det finns kram

2010-07-07 @ 21:20:40
Postat av: Jacqueline

Gina: dopet skall vi ha på Söndag.



Lotta: Japp så d e bara o äta på söndag....=)

2010-07-07 @ 22:42:48
Postat av: Caroline

OOOOH jag vill med spela prinsess spelet. :D

2010-07-07 @ 23:43:10
Postat av: Gina

Är vi inte bjudna?

2010-07-08 @ 05:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0