Härliga Söndag.......

Lagom varmt o sovmorgon idag oxå!!! Tvättar mina loppis fynd och lite kläder..........besök av Camilla o Robban o Isabella!!! Kanelbullar o kaffe!

Besök på Bo Ohlsson.......där blev d myggljus, flugsmällare o kräkhandukar till Lykke, en grön plast boxbom.........(Köpte 2 st boxbum i plast i fredags men när jag placerade dessa i Lykkes fönster med nya krukor öppnade jag fönstret och 1 timme efter när jag skulle visa Emil hur fint d blivigt.......då fanns d bara 1 boxbom kvar.....den andra hade flygit ut genom fönstret och iväg..........!!

Kvällsbesök av Kära mamma o Christer.......grillning o mys i trädgården......!!!

    

 Vattenkrig i trädgården.........

Inne blev d mycket mys på golvet!!! O syskonkärlek!!

  

Ny vecka med hela familjen för Emil har semester!!! Bad på väla.......Ystad o shoppa.......ÖLAND!!! pok

Kommentarer
Postat av: lotta nygren

Det ser helt underbart ut när systrarna myser hoppas att allt är bra med storasyster efter helgen

pussa o hälsa båda två från farmor kram

2010-07-19 @ 19:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0