Första semesterdagen.......

Mulet, sol, mulet , sol, mulet.........Idag blev d Välabadet, vi badade som tokingar, 25 grader i vattnet o nästan inget folk.....toppen!! Tilda var på topp.....Hon tog 2 nya simmärken: Brons o Silver Hajen.......såååå duktig!!!

  

Efter Väla var vi trötta.......kvällsmat o sen kom Hanna & Abbe!!!  Kära Hanna har då tagit på sig att klippa mitt burr..........=) Klipp av d vet jag!! Kort kort kort.....så min skalle kan andas.....!! O Resultatet blev fantastiskt.....jag är så nöjd!! Tack fina Hanna!!! Abbe "virvelvind" är oxå en livad o kär liten påg!! Kramar på er!!

  

Cailla o Isabella kom med Jordgubbar o grädde......gott!!! En liten pratstund utomhus o Jordgubbar!!!

 

Imorgon.....bär d av till Ystad för passfotografering på Tilda o lite shopping!!! nu mys med Emil!!! pok

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Va fin du blev gumman. Det är väl luftigt nu och det är väl skönt.



Puss & Kram

Mamma

2010-07-20 @ 12:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0