Upp o Ner!!!!

Igår var det 14 minus grader, idag är det runt nollan......och snö........nu vill jag har lite sol och värme!!! Familjen vår tog en liten tur till Ystad idag där Tilda shoppade loss med sitt present kort på h&m som hon fått av underbara Caroline i julklapp.......1 par jeans, 1 rosa hallo kitty tröja, 1 rosa skickad tröja, 1 rosa kofta, och 2 korta ärmade rosa o lila......tror ni tjejen tycker om rosa eller..........!!!!???? =)  Efter det blev det MAX och de goda hamburgarna.....

När vi kom hem klyddar värmepumpen igen och vi har 17 grader i huset......brrrr......lyfte luren och ringde nissen som sålde pumpen till oss......då rättar felet till sig och värmen strålar ut i huset......varför är det alltid så,
när man ringer och skall klaga fixar det sig alltid?!?!?  Detta skall fixas så fort som möjligt!!!




Att kroppen är upp & ner när man är gravid det är jag övertygad om nu.........herre gud säger jag bara.......men det är ju så kortvarigt så det skall jag väll stå ut med!!!

Igrå kväll satt vi och funderade på namn på vår lilla bebis.......mmmm......såååå svårt!! Kom gärna med lite förslag om ni har något fint namn i tanken....!!!

Nu är det så många som läser min blogg och det är jätte kul........men ingen som kommmenterar.......kommentera gärna så jag vet vem och vad ni tycker om min blogg!!!=)= )

 Nu väntar ett varmt bad och tystnad......skall bara njuta ett tag nu!!!

Massor med kärlek till er alla!! Kram




Kommentarer
Postat av: Gina

Jag kämpar på med namnförslagen. Men det är alltid så illa när man väl kommer på ett bra finns det inte en penna i närheten och "poof" är det borta. Ses imorgon. pussen

2010-01-04 @ 20:00:43
Postat av: Gina

Memphis, Marley...

2010-01-06 @ 09:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0