Härligt med familjen.......nya barnvagnen beställd!!!

Efter ett lungt årsskifte förtsatte helgen med lugn och mys!!! Ilördags hämtade Emil Tilda i Lund och sen till Malmö för att hämta min syster och hennes pojkvän!! Jag var hemma och tog det lungt........handlade, städade och gjorde 4 st olika röror till den bakade potatisen som vi skulle ha idag....... 1 tonfisk, 1 räkor, 1 kyckling och 1 tzatsiki.....mmmm det blev så gott!!  På kvällen hade vi spelkväll med lite playstation och lite sälllskapsspel!! Trötta var vi nog för kl 10 tvingade jag upp mig själv i dag och alla sov........upp o hoppa!!!! 

Besök fick vi vi Lunch......pappa som jag inte har träffat på jag vet inte hur länge och Andrea som kom på besök från USA......detta tyckte Tilda var helt super och så fort Andrea hade kommit innanför dörren säger Tilda: Hallo, my name is Tilda.........stolt som en tupp.....Andrea svara tillbaka och tilda säger mmmm..........hon e underbar tösen!!   God lunch med bakad potatis och sen en promenad och en sväng in om till bo ohlsson.......fika med snickerstårta och kaffre sen åkte Pappa med sällskap & syster o Henning........vi tog en promenad med lilla gry i det super kalla vädret, 13 minus grader har vi......brrrrrr!!! Tråkigt nog så pajade vår värmepump i morse oxå.....varför skall man ha en tur som består.......aldrig kan man vara riktigt lycklig länge!!!!:(

 

   



Positivt idag är att vi har beställt vår nya vagn och den kommer förhoppningsvis i veckan!!! Längtar!!!!



Nu sitter vi och slöar och kommer inte göra mycket mer idag......blir nog en tidig kväll!!! Hoppas att det nya året börjat bra för er!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0