Disney on ice, härliga helg o en livlig bebis!!!

Gårdagen bjöd på disney on ice show i malmö tyvärr följde jag inte med då mina hjärnspöken satte igång:( Så emil o tilda fick åka själva fast det är dom värda....att ha lite pappa o dotter tid d behöver man i bland!!!:) Roligt hade dom haft iallafall och trötta var om när dom kom hem!!!!

  


Magen växer och jag har en bebis som aldrig är stilla i magen helatiden vare sig jag promenerar, sover eller gör någonting annat......blir det som dom säger att den blir lika aktiv som den är i magen lär vi få mycket att göra......fast mysigt är det man kan nästa som kommunisera med bebisen när den sparkar där inne=) Är nu oxå helt sjukskriven och kommer nu att engagera mig åt mig själv och bara ha det super mysigt och njuta så länge det går!!!




Nu väntar en helt orörd helg och vem vet vad man skall göra på den!!! Skall njuta av att vara med min underbara sambo och kanske finns det lite renovering i planerna oxå!!! 

Hoppas att ni alla får en trevlig helg!!! Kommentera gärna!!!=)  pok

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va skönt för dig gumman att det här med sjukskrivningen löst sig! Nu ska du se att det snart börjar bli lite bättre! pok <3

2010-01-15 @ 17:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0