TUNG helg!!!!

ILördags hade jag ställt in mig på att åka på loppis i Öja kl:12 tog vi beslut o skulle köra....tur att jag kollade tidningen innan för loppisen stängde 12 o öppnade inte 12 som kloka jag trodde.......blääää där förstödes hela dagen tyckte jag.........med loppis sug i kroppen körde vi till Skurup o hälsade på Mamma o Christer o Rambo....men först en sväng in på loppisen i skurup......hittade inget fynd men jag hade iallafall fått strosa omkring på en loppis!!! =)

 

När vi kom hem, satte vi igång o flyttade möbler och saker till Tildas nya rum!! Sen flyttade vi in vårt rum i Tildas gamla och gjorde hyffsat fint där!!!!

Idag hade vi besök av Skurups folket och Rut (Christers mamma) hade med  sig 2 paket med till oss.......tanten hade varit nere på "Pyret" i skurup o handlat en jättefin vit tröja och ett par rosa byxor och ett bar jätefina strumpor till bebisen.....sen i det andra paketet faanns det 2 koftor, 2 byxor, 2 mössor och 2 par strumpor allting stickat utav henne......det var jättefint!!! Tack så mycket gammelfarmor Rut !!!!





När Tilda kom hem i dag sprang hon upp på ovanvåningen och öppnade dörrer till sitt nya rum......waaaawwwooo!! Sååå fint det är!!! Lyckan var stor för tösen och hon gick omkring med ett stort leende på läpparna och kollade alla hörn på det nya rummet!!!! =)

Vår gammla sovrum skall bli bebisens och är i rivningsfas förtillfället!! men det är bra för då har jag att göra på dagarna mellan varven när jag känner mig rastlös!!!

Helgen har varit mysig men med en hel del sammandragningar några som inte känns alls o några som har gjort botten ont!!! Nu känns det på riktigt att man har en till människa i magen.....jag känner mig sååå tung allt är jobbigt...att gå, att stå, att sitta o ligga.........händer o fötter börjar svullna på kvällarna o ryggen värker......nog med klagande.......det kommer ju faktiskt någonting fint av det....tur är väll det!!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tack för kaffe och en god semla. Det var jätte kul att komma till er och va fint Tildas rum blev. Så bäbisens rum kommer helt säkert att bli jaätte fint.



Hälsningar Mamma & Christer

Rut



OBS Rut tyckte det var jätte kul att komma till er. Hon tycker det är kul att ut och åka.

2010-03-01 @ 13:41:55
Postat av: Anna

Så fint tildas rum blev jag förstår att hon e nöjd!!! Det e nog dax för dig att vila snar?? eller??? hÄLSA MITT HJÄRTA FRÅN MIG

2010-03-04 @ 14:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0