Teckning till bebisen.....!!!

Söndag & en härlig dag framför oss...... Besök på Bo Ohlsson för att köpa leggings till Tilda.....värsta fyndet 4 olika leggings för 60:- på rean istället för 1 par för 50:- =)

Sen bar det av till Ystad och Tildas gympa 1 1/2 timme.....tösen blir bara duktigare o duktigar!!!

 

 

 

När gympan var över tog vi oss sakta men säkert hem......då vägarna inte var super bra.....väldigt hala!! Kaffe hos Julia o Viking o Linus......gott gott i denna kyla det har varit idag!!!

Efter kvällsmaten såg vi lite bullibompa och sen tog vi ett ryck och målade på bebis magen.....det var populärt.....får man värkligen det?? undrade Tilda!! Glad som en speleman!! Tilda målade en jättefin prinsessa och skrev till bebisen och Viking målade lite strek här o var...........

 

 

  Nu trivs jag & mår hyffsat bra!! Livet rullar på och jag är glad att jag har min familj och mina fina vänner!!! Allt börjar kännas konstigt då det närmar sig en massa saker......älskar er alla!!!! Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0