Städning & Tacos kväll!!!

Idag vaknade jag 10.30 oooo det är härlig men ändå lite skräck upplevelse att vakna så sen....jag e inte van vi det plus att hela dagen har ju gått då typ!!

Snö snö snö snö & regn regn regn......ja låt det regna så snön försvinner.....nu vill jag ha vår faktiskt!!=)

Hålet i vägen har gått upp igen men nu har dom på vägverket tat sitt förnuft till fånga och lagar inte hålet igen med sån där skit asfalt utan nu har dom satt en kon på vägen.....det tycker vi om !! Bra vägverket!!!

 

Dagen har varit trevlig....huset blev fint efter en storstädning och sen bar det av till Julia o Martin o Viking för en mysig Tacos kväll!! Tack så mycket kära ni!!! <3

Tilda avröt kvällen med oss för att åka till skolan kl 19 för att gå på sitt första skoldisco!!! Flickan var helt i exstas.....o säker lite närvös!!! Men hon blev fin i sin lila klänning och plattat hår & med lila ögonskugga & läppglans!!  När kl var 21 åkte vi o hämtade en lika glad Tilda som när vi lämnade henne.....men så svettg och rosig om kinderna!!! Det var sååå mycket barn överallt och alla var lika uppspelta och godis & saft kickade!!=) Härligt att se alla flickor uppklädda i finaste klänningarna och skor och fina i håret, pojkarna i fina skortor och en cool vaxad frilla!!!  Det är då man tänker tillbaka på sin egen skoltid!!!

Just nu sitter jag och ser fram imot morgondagen då Jenny och Alice skall komma från Malmö till Tomelilla för att göra det hon är sååå duktig på....Att fotografera mig, Emil, Tilda o Bebismagen!!! Hoppas på fina bilder men det blir det helt klart!!!

Trött o sliten......ont i ryggen, svullna fötter!!!! =) Jag skall sluta nu och förtsätta tjata efter en massage av Emil......pok

Kommentarer
Postat av: caroline )lillasyster=

ÄNTLIGEN en kon. Tänk om de hade kommit fram till det dä jag sov hos er så man slapp hoppa ur soffan varje gång en lastbil körde förbi och skvätte ner fönstret med en massa stenar.



Du får hälsa jenny så mycket från mig, och hoppas ni får en fin dag. Vill se fotona sen när dom är klara. Kram

2010-02-20 @ 01:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0