Lillasyster på besök!!

Idag har jag äntligen fått besök av min kära lillasyster från Malmö!!! Mysigt!! Grönsaksoppa o scones stod på matsedeln....sååå gott!!! En hel del mys i soffan och mycket klappar på magen och bebis prat! Älskar att ha min syster hos mig...känns som gamla tider när man bodde hemma hos mamma!!

Jag fick en jättefin present av Caroline oxå.....en hud lotion (satin lotion) från Kerstin Florian spa face!!!! Alldeles fär mycket igentligen!! Tack kära syster! Jag är mjuk som en silkes mask på magen och händerna!!!

 


Kommentarer
Postat av: Caroline (lillasyster)

Det var super kul och jag hoppas det blir snart igen. Vill ju verkligen vara med så mycket som möjligt nu innan hon kommer. Och självklart vill jag vara med efter oxå. Älskar dig Syster. Du är bäst. Puss Kram



Ps. Vi är trea i kö nu och det är över 300 som sökt. Känns inte som det blir något. Men jag håller fortf tummarna. Ds

2010-02-17 @ 22:21:26
Postat av: Jacqueline

Jag tyckte oxå det var kul att ha dig här hos oss!!! Du e alltid välkommen både före och efter....ja Henning oxå såklart!!! Jag älskar dig och lillasyster min!! Men shit vad mycket folk då....kan dom inte hitta någon annan lägehet......??!! tycker man ju!! Ja det känns nog hopplöst men ni kan ha tur...!! =)=) Jag håller ändå tummarna!!! Kram o puss

2010-02-17 @ 22:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0