Kompiskramar symaskinen & Alla Hjärtansdag!!!!

Helgen har varit en hel lungn helg.......jag har nog lärt mig konsten att kunna koppla av.....o det är jag tacksam över.....*!!!!!!!  Vi tog en storstädar dag på fredagen och sen åkte vi å åt kioskmat......inte orkar man att skita ner sitt fina hus när man har städat hela dagen.....=) Fick tillomed upp nya gardiner och möblerade om lite bland blommorna igen........




Lördagen blev en utflyksdag då efter frukost tog vi bilen och pös iväg till Ystad för att hämta en babybox på babyproffsen med en gratis bljöhink, lite blöjor, napp, tvättservetter, tidning, lactacyd tvål, och en massa erbjudanden på olika bokklubbar och tidningar......Roligt roligt!!! Efter det åkte vi till......en bilfirma och provkörde en bil.....men nääää det var ingen höjdare!!! Sen bar det av till Skurup för ett berök hos mamma o Christer.....först blev det en runda inom konsum för att handla Semlor till kaffet.....mmmmmm!!!!!

 

efter ett tag i Skurup åkte vi hem o lagade mat.....fick besök av Jean o Tony.....som dom även fick lite mat!!! =) Sen blev det slappa i soffan och då såg vi den nya Wallandefilmen "Dödsängeln" den var faktiskt bra tyckte jag........!!!! Filmkvällen fortsatte och då blev det den nya Sherlok Holmes filmen.....men jag var VÄLDIGT trött så 5 minuter efter att den börjat somnade jag gott i soffan!!! det var min lördag!!!

Söndag o Alla hjärtansdag!!! Sov morgon och blev väckt av Emil med ett litet paket på sängen......Jättefina troso och ett Stort marabou choklad.....mmmm!! Jag älskar dig, Emil!!!! <3<3

   Dagen fortsatte med en härlig promenad i skogen..........!!! Fick ett litet ryck och vill sy lite till.......började med att klippa mönster och fick fram tyg.....sen satte jag igång o sy.....o sy o sy o sy......resten av dagen har jag tillängnat detta......snöade helt in i det!!! Men attsingen vad roligt det är när det börjar bli någonting...då kan man ju inte sluta ju!!!!

   

Imorgon väntar ultaljud i Simrishamn och det skall bli såååååå spännande......!!! Att få se lilla pyret och vet att det inte är så långt kvar gör mig både nervös och sprudlande glad......konstig känsla!!!

God kväl!!!! l


Kommentarer
Postat av: Kerstin

En helt underbar jacka blev det ju den är jätte fin.

Du håller ju på att bli proffs.

Puss & kram Mamma

2010-02-14 @ 18:56:35
Postat av: Gina

Wow- vilket läckert tyg! Och jättefin blev den! pok

2010-02-15 @ 17:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0