Hela veckan lååååång!!!

Beklagar beklagar att jag inte har skrivit på ett tag.....o jag kan inte förklara varför.....tyvärr...men nu......

Iveckan var vi på biblioteket och Tilda fick pyssla på bildkonstskolan tillsammans med 14 andra flickor...tyvärr fick inte jag vara med.....Emil var och handlade nytt golv till Tildas rum.......så jag fick gå en runda på Pigor och Drängar och titta på bebiskläder och lite kläder tIll Tilda.....Tilda fick ett ipod fodral med Hello Kitty på och bebisen köpte jag ett par Heffaklumpsbyxor till........

Onsdag och lekdag för Tilda med komisen Ellen.....Phu phu dessa töser!! Huset var fullt med galenskaper från kl 10 - 14, jag fick klämma in ett besök i badkaret för flickorna för att jag skulle kunna städa lite.....det var toppen!! =)......men det är ju så kul att se när dom leker bra och at dom trivs ihopa!!

Efter bad och ett kärt farväl till Ellen pimpade vi till Tildas hår innan bilen gick till Lund för att lämna Tilda till sin mamma......

 

Jag o Emil tog oss ett besök på Nova Lund och Tittde lite i affärer....Emil shoppade en jättefin cardigan på H&M . Mat på Nova och sen bilen tillbax till Tomelilla, där väntade ett härligt besök hos Julia, Martin, Viking o Linus....det blev kaffe, kladdkaka och blöjor på huvudet!!!

 

Torsdagen innehöll golvläggning, golvläggning och sortering sortering..........Klart blev det och fint blev det!!

 

 

Idag vaknade jag och var botten hungrig kl 6 i morse.....jag åt 2 mackor och la mig igen somnade som en klubbad säl och vaknar av asfalt som slår på sovrumsfönstret......o klockan är halv 12....... oj oj oj!! Trött som sören tvingar jag mig upp ur sängen kvart över 12 och ringer vägverket för någon har tagit konen utanför och se frukost....efter det tog jag o Gry oss en nästan 45 minuter lång promenad i Solen.!! MMM så härligt med solens strålar i huvudet!!! 

Kvällspromenad men Emil o Gry till konsum och en liten runda i byn för att handla!! Sen laga kvällsmat....härlig köttbit med pommes och berneisås mmmm....nu skall jag luta mig till bax i soffan för let´s dance och hoppas på en solig dag imorgon oxå!!! Pok

 

Kommentarer
Postat av: anna

Jag bara älskar din blogg e så glad att du har den, så fint rum Tilda har fått hon titta oxå på det nu och tycker det ska bli så kul med det nya rummet!!! Ha en super mysig lördag vi ska på bio idag!!! Kram på dig!!

2010-02-27 @ 10:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0