Hel go helg.....fredagsmys...Buddy Holly....mm

Vår helg började helt ok.........Fredagar är ju alltid en dröm....!! =) Efter en goood Tacogratäng myste vi ner oss i soffan och såg på våra kändisar när dom dansade loss......

Lördage skulle innehålla en mängder saker......efter att ha haft mysig frukost med tända ljus och te......packade jag o Tilda ihopa lite saker och sen bar vi oss av till Simrishamn och Farmor som destination......En helt super god lunch fika med nybakad formfranska och hela bordet fullt med pålägg och ägg väntade där.........mätta o glada....pussa o kramade vi om Tilda och åkte själva hem igen för en uppfrächning...........Nuuu väntar En Toppen kväll med Julia & Martin i Malmö.....Först filéfrossa på rådhuskällaren och sen en superbra show på Malmö arena......BUDDY HOLLY!!! Brolle......Brolle....du e fantastisk.....!!!!  Många skratt och glada miner under kvällen med Emil som ifrågasatte vår servitör.......jos....eller....ljus.....mmmm....hihihihhi..!! Sen turen från Tomelilla till malmö med BackyardsBabies......i bilen med oss......Keep driwing on the highway.......hehehehe!!!

 

 

Efter en god natts sömn......vaknar jag av att jag får mig en kick på revbenet......ajjjjjj!!!! Inte skönt alls!! När frukosten var avklarad åkte Emil till Simrishan för att hämta hem Tilda och jag satte igång och dammsuga, plocka undan och förbereda för att åka till gympan med Tilda......och allt detta med toner från gårdagens buddy holly!!

En handlings runda in på Willys och 1 1/2 timme gympa med Tilda i Ystad......hem och då dom andra 2 var trötta och låg i soffan läste jag i Drömhem & Trädgård att man kunde ta in kvistar o sätta i varmt vatten och spruta ljummet vatten på så blev det gröna fina knoppar......lite vårkänsla i vårat hus.....efter det började jag ta hand ommin blommor lite flyttade om i krukor, vattnade, plockade vissna blad och blommor.....jag triv när jag får gå o plocka så.......Nu e snart helgen över och en helt orörd vecka e på G....... pok

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0