Frisörjakt........och en hel del snööööö!!!!

AAaaa vaknar i morse och det första jag får göra är att skotta mig ut på trappen för att kunna öppna dörren.....sen skotta fram bilen.....sen skotta en väg till bilen.....sen skotta en väg över trottoaren för att kunna komma ut på vägen......Efter jag gjort detta o var helt slut tänkte jag att det hade nog gått fortare att gå med Tilda till skolan......men men den som inte har något att göra skaffar sig.......=o)

När jag kom hem skottade jag fram trappan på framsidan så att postgubben skulle komma fram......hyffsat snällt av mig tycker jag.....!!!

Halva min dag har gått ut på att jaga efter en frisör som har tid att klippa Tilda idag..........o vad finns det typ 15 frisörer i Tomelilla men antingen hade dom tid om 3 veckor eller så kostade det 230:- o det betalar jag inte för en klippning på en lite tös.......Då hon själv har bestämt att hon skulle klippa av sig håret igen fast hon skulle ha luggen lång så vågar man ju inte försöka själv.....det kan gå riktigt galet........Efter jag hämtat Tilda på skolan o när vi kom hem kom jag på att thailänskan snett imot oss som har massage och spa hon var även frisör......TOPPEN........5minuter senare satt Tilda i frisör stolen och fick sin önskan uppfylld!!! O vi 100:- fattigare fast det skall man absolut inte klaga på.......rekomenderar faktiskt denna damen....då hon var så mån om hur man mådde o om det blev bra eller om hon skulle göra på nått annat sätt......o då för 100:- för barn o 150:- för vuxna.......man kan ju ge henne en chans!!!!

God kväll med mycket mys och en härlig promenad med familjen och gry!!!! Har lite ont i halen men det skall jag fixa med några koppar te nu.......puss o kram

 

Kommentarer
Postat av: Caroline (lillasyster)

VAd fint det blev. hon passar verkligen i kost hår och att ha luggen lång var jätte fint. Hoppas på att få träffa er snart. Saknar er! KRAM

2010-02-03 @ 19:46:56
Postat av: Gina

meeeh, shit va bra det blev! Då kanske man ska testa där nästa gång :)

2010-02-03 @ 21:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0