Friskförklaring & det växer så d knakar!!!!

Idag var Tilda hemma hela dagen utan feber......lite hostig men det är ju astman hennes!!! Doktorn friksförklarade henne och talade om att det Tilda hade haft i Fredags som sjukvårdsupplysningen hade sagt var en feberkramp var en helt vanlig svimmning som då säkewrt berodde på den höga febern!! Skönt att veta!!! Rastlös o fruktansvärt stor tjej har jag haft hemma hos mig idag........ibland kan man bli galen......jag aktiverar o aktiverar men ibland när hennes humör slår till då räcker inte detta........mmmm.....det är underbart med barn.....!!! =)

Dagen har innehållit pulka åkning, promenad, spela spel, sett på film, målat skrivbord lila, dammsugat, torkat golv, besök på dagis mm

Förtillfället är det total snöstorm ute och jag tror att alla är rätt trötta på detta....tillomed barnen!! Men vi skall vara glada att det inte regnar iallafall!!!

Magen växer och jag börjar få svårt att sova och hitta en bekväm ställning.....sen så kryper det och gör ont i benen på nätterna.....håller på att bli galen tror jag!! Men jag e glad att det växer och på Torsdag skall vi börja gå på Föräldrarutbildningen.....det skall bli intressant.....vi vet att Camilla o Robban ett par som skall ha bebis veckan innan oss oxå skall vara med i vår grupp.....intressant!!

Hoppas på att snöstormen lägger sig så jag kan få besök av min mamma och eventuellt lilla syster imorgon......!!! Mamma har hittat en massa bebis mönster som man kan sy o sticka eller virka, detta skall jag försöka mig på.......tror jag!! Kanske kommer bebisens första säng oxå imorgon med mamma.....men det får vänta till den sätts upp och bäddas!!!

Tråkigt och jag tänker på dig syster min som idag var involverad i ett väpnat rån på h&m på triageln i morse!!! Hoppas att du mår bättre!! och att vi ses snart!! Älskar dig syster min!!!

Nu längtar vi efter dig Bebis.......magen växer och vi ser dig buffa där inne!!! Längtar såå!!!!

Pok

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Tack syster, jag mår fint nu men man är fortf lite omtumlad och kan inte rikigt förstå vad som har hänt. Men imorgon börjar jag jobba igen och då är det nytt mod och nya tag. <3

2010-02-03 @ 18:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0