Fredag, sammandragningar och en bilaffär......

Ja då var det fredag och ingen toppen dag att vakna till......feber, ont i halsen, trött i hela kroppen och en satans huvudvärk....blääää!! Vaknar iallafall av att Emil väcker mig och har gjort en underbar frukost!!

Vår bil är ju som sagt alldeles för lite nu när det skall få plats en barnvagn i den och då ibland en hund oxå.....det går inte att ha båda i bilen sammtidigt.....tyvärr jag som älskar denna bilen....jue!!!! Nu har vi fått reda på vad vi får at bilhandlaren om vi byter in den och sen försöker vi ju sälja den privat oxå.....vi får se vad vi gör........men vagnen skall packas in i vår bil imorgon o sen skall vi till bilhandlaren och testa bagageluckor på några intressanta bilar......!!!! Kanske blir det en bilaffär i morgon!!!

Mitt på dagen i dag satt jag vi datorn och bara kände hur jag fick ondare o ondare imagen tillslut blev jag varm o svetten bara rann ur händerna på mig......aaaaa....fick gå böjd ut till telefonen för att ringa till Emil o säga till honom att komma hem för jag hade så j***a ont......!!!! Nu kommer den tänkte jag.....hihihihi!!! men nix pix.....det är bara bebisen som spökar med mig....den får vänta ett tag till......!!!

nu fredagsmys med familjen och kanske en sväng upp till idrottshallen o se på Handboll.....!!!

Lite uppdaterade foton på bebismagen.....nu börjar det bli tungt tycker jag.....=)

'pok

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0