ojoj

Oj vad här händer grejer!! =) helgen har varit fantastisk!! Var på loppis o fyndade mängder för en 100 lapp!! Emil fixade en diskmasdkin till oss.......jiiippppiiiii!!! så nu diskar jag i den för första gången!!! =)

Lykke har blivit en livlig skit som absolut inte sitter stilla!! d e kul men ibland rätt påfrästande med alla dessa "nej" "fy" ajaj" hela tiden men dom skall ju oxå lära sig!!!b =)b

Sä här såg mitt o Tildas pepparkakshus ut i morse när en liten Lykke hittade d!!!! =(

 

igår var jag hemma hos Madde på kvällen, hon hade ett inredningsparty från Nordljus!!! www.nordljus.nu Jag anmälde mitt intresse till ett party så då blir d hos mig!! =) kanon fina saker!!! o fattig blev jag!! =)


idag har jag prtat med skatteverket om f-skatt sedel då jag har fått 2 förfrågningar om mina haklappar vill säljas i butiker!! =) kul o spännande!! vi får se var detta bär hänn!!! =) www.jamsdesign.blogg.nu

ha en fin dag!!! pok

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Fina mössor, bra idé det är kul när det händer saker.

pok Mamma

2010-12-07 @ 14:36:29
Postat av: Kerstin

Det har nog blivit fel i adresserna på bloggen



MVH-Mamma

2010-12-07 @ 14:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0