Måndag

Jopp då var d måndag, fast den är ju slut snart...........

I morse var d som vanligt, Tilda till skolan och jag o Lykke åkte till Öppet hus!!! Vi var en lite skara idag där men d e oå lite skönt ibland!! Så länge Lykke har roligt o man har trevligt kvittar d hur mycket folks som är där!!

Efter Öppna tog vi en runda på Bo Ohlsson för att hitta en Julklapp till Lykke, lite fleece tyg, och en tröja till mig själv!!

Emil ligger hemma o är sjuk så vi försökte att vara hemma så lite som möjligt under förmiddagen!! Likke somnade efter lunchen, då satte jag mig o sydde o klippte ut lite sagellappar i nytt tyg, kolla www.jamsdesign.blogg.se där finns haklappar o sagellappar till försäljning, kanske en fin julklapp!!!

Lykke fick en jätte fläskläpp ikväll, hon kröp o var för snabb i krypet snubblar till o kör huvudet ner i golvet, överläppen sprack hur d nu kan gå till när hon inte har tänder eller d fanns nått att slå i.....??? Blodet rann o liten var super ledsen, nu är d över men hon ser ännumer ut som sin pappa nu " snus" underläppen!!! =)

Kvällen blir tidig idag, måste ladda upp batterierna inför imorgon, Avslutning på Babymusiken o Avslutning på Tildas Kyrkis, Läkarbesök och kanske en runda till Rehab för att träna!!

Ha en fin fortsatt måndags kväll!! POK

Kommentarer
Postat av: Ingrid ♥

Stackars lilla Lykke, ge henne en extra kram från mig.

Kram Ingrid

2010-12-13 @ 20:52:39
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0