Gott Nytt År!!

Idag önskar jag alla ett Gott Nytt År!! O så hoppas vi på att nästa år blir lika fint o bra som detta har varit!!! =)

Satt idag o tänkta på alla våra hemlösa barn vi har i Sverige, Så alla vänner, sänd en tanke på alla våra barn där ute som inte har några hem & Hoppas o tro att deras 2011 kommer bli ett tryggt o varmt år!!

http://humanrightsweden.blogspot.com/2006/10/gatubarn-i-sverige.html Läste denna bloggen o kännde att jag nog måste gör mer för våra gatubarn!!!



Finaste detta året är när vår vackra dotter kom till världen, d e d mest underbaraste jag har varit med om. En upplevelse jag aldrig kommer glömma!!! Tack för att du kom till mig, d vackaraste på vår jord!! <3

 

Att jag har haft ett år som har varit som en bergodalbana de är sant, men att d nu efter mycket kämpande o min älskade fina familj o vänner till hjälp börjar d nu sakta men säkert att gå mot lite ljusare o klarare liv!! Tack alla som varit ett underbart stöd o funnits där när jag behövt någon att prata med!!!

 

Dagen kommer vi ägna hemma för att städa o laga mat till kvällen, Tillsammans med ossi kväll kommer Martin, Viking & Emelie att fira nyår med oss.

Kvällens meny:

Förrätt: Ost/skinkpaj med Sting

Huvudrätt: Bouillabaisse

Efterrätt: Mangosuprise med hallon/passionsfrukts sås.


Nu hoppas jag ni får en fin kväll/natt o att ni är försiktiga med alla raketer!! Ha ett Gott Nytt År!!! pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0