babymusik, snö, snö & SNÖ!!!

Onsdagen började fint med klar himmel & snö på marken. Klockan kvart i 9 steg vi utanför dörren för att möta upp Cissi & Leia, Madde & Mea för att bege oss till babymusiken, men som från ingenstans kommer världens snöoväder!!! Lykke har d fint inne i sitt lilla kyffe i vagnen!! Men vi såg ut som vandrande snögubbar som försökte putta fram barnvagnar!!! Fram kom vi iallafall o sjöng gjorde vi!!!

 

 Roligt har dom!! =)

Igår torsdag satte jag i gång med en storstädning av vårat "skrotrum" igen!!!  Lykke somnade i sin liggdel till vagnen o sov gott där så då passade jag på!!



 före städning!

 efter städning & d bästa av allt.......jag städade fram en fin syhörna till mig så nu slipper jag sitta i vardagsrummet o skita ner o låta!!! =)

 

 

Mitt i allt städande vaknar Lykke o städandet var helt meningslös då, jag plockade undan o Lykke drog fram igen......så vi satte igång o baka istället.......Saffransmuffins med mint frosting o silver kulor!!! Mmmmm ni kan tro att d e gott!!

 

Snön bara vräker ner o har gjort så hela natten, vaknar upp till ett snötäckt Tomelilla........idag får vi se vad vi hittar på med!!! pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0