Trädgårdsstädning!!

Idag har vi ägnat oss helhjärtat åt vår trädgård.......gräset var 2 decimeter långt.....emil klippte men d blev inte så mycket kortare för allting vek sig så jag skall klippa en gång till i veckan om d e fint väder!! Jag har plockan undan massa skit o plockat in vårt utemöblemang, plockat ogräs på infarten mm. Jag han inte med framsidan så är vaädret hyffsat i morgon blir d en liten städning där!!

Runt 2 kom Lotta o Sven på besök.....dom har varit iväg på resa (hurtigrutten) i 1 vecka o vi fick se härliga bilder o en fin film om den stora båten dom åkte med!! Trevligt!! Vi åt kvällsmat tillsammans och hade det trevligt!! Flickorna fick träffa farmor o farfar!!!!

Kvällen har varit fin......Solen har haft en härlig varm känsla i detta lite höstiga väder!! Vårt fina hibiskusträd blommar o det är superfint!! Nägra utav Pelargonerna där ute är oxå fina!! Snart dax att ta in dom va?!?!

 

 

Idag köpte jag Abba sing star till vårt ps3 wiii hoooo här skall d sjungas!!! =)

 Nu skall d badas Lykke sen skall d masseras lite  o sen blir d sängen, imorgon är d upp i tid för att lämna Tilda på skolan o sen skall jag o Lykke på Öppethus på församlingshemmet!! POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0