Slingning, shopping o hemma!!

Fredag fredag.........vi vaknade lite sent men Tilda e så snabb på morgonen så vi hiner alltid!! =) Natten då Lykke har velat ligga ända upp till mig hela tiden........då e man rätt matt på morgonen!!!

Plockade upp Gina (med jätte bebis mage) efter Tilda var lämnad, sen ica för att handla bullar till frukosten..........mumsade i oss goda bullar o kaffe!!! sen babblade vi en del o sen fick vi brått........Gina var nämligen hemma hos mig för att hjälpa mig med att slinga mitt hår.......D blev super!! Slingorna blev inte så ljusa men dom blev mer som brons/guld liknande!!! Tack Gina!!

 

Mamma kom oxå o hälsade på!! =) Kanelbullar hade hon med sig........mamma har inte bakat bullar på flera år, så jag blev en smula shockad!!! =) Goda var dom iallafall!!! D blev några rundor Sing Star o kul hade vi!!!

 Tilda har införskaffat sig en basker o hon e cool i denna!!! Denna skulle med o visas för hennes mamma när hon skulle dit!! Fina Tjejen!!!

 

Åkte till Nova Lund för att lämna Tilda och för att shoppa lite!! D blev 3 par öronhängen, en adidas tröja, 2 par leggings, o en stor skjorta, förlängde mitt abonnemang på mobilen!! Lykke fick en Rolling Stones t-shirt, jeans o 1 par "uggs" stövlar till vintern!! Emil köpte 1 skjorta o 1 skärp!!!  D var längesedan jag var med i Lund och det var rätt trevligt denna gången......Skönt att ha gjort detta!!!

Lördag och uppe med tuppen....alla 3!!! Besök av Martin, Viking!! Sen kom Camilla o Robban o Isabella!! När alla hade gått skulle vi ha en städa, klippa gräsmatta, plocka undan ute dag idag......men vi tog en runda ut på Landet o besökte Åsa från föräldrar gruppen......dom hade Loppis......d blev lite kaffe o en del trevligt prat oxå!! Dom hade en svart Labbe hane som hette Pinnen....gry hade nog älskat att leka med honom....d får vi göra en dag!!!

Hemma.....så tog städningen igång, rensa, mm. Att klippa gräsmattan sket sig då d kom en gigantisk skur från himmlen......så inget ute arbete idag bara inne.........när regnet hade försvunnigt kom solen lite....vi tog på oss o gick ut en sväng i Trädgården.....Lykke fick testa på att gunga i bebis gungan för första gången......d var hyffsat kul.....hon hade mest göre med att hålla koll på Gry när hon sprang på gräsmattan!!! Blir till att köpa en ny gunga till henne då vi såg att denna var påväg att spricka på mitten!!! =)

   

Kanske tid att tömma poolen oxå........

Kvällen skall njutas i soffan med en påse godis......Älskade Emil o Lykke har latjo i soffan sidan om mig så nu skall jag oxå vara social med dom!! POK

Kommentarer
Postat av: Frida

Du, den poolen skulle inte jag bada i ens om jag fick betalt!! ÖRK!

Varför ska dom bli så äckliga, det är väl dumt! ;O)

Ha en fortsatt trevlig helg. Kram

2010-08-28 @ 23:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0