Ro i kropp o själ........

somnade 23.45.......vaknade 01.15.........somnade 02.04.........vaknade 03.17.......somnade.........04.40........vaknade 06.45........somnade 07.17..........vaknade 10.40............vår natt har varit ett helvete........Lykke har fått för sig att hon inte skall somna.....o definitivt inte i sängen eller om man sitter.....d bästa e om man går runder med henne på armen eller lägger henne i vagnen.....så nu sover hon i sin insatts till vagen i spjälsängen.......funkar ok......men detta vaknade o hysteriskt skrikande......tar knäcken på en!!!

Aja så e d väll o vara småbarns föräldrar, febern har allafall försvunnit o nu skall vi packa för att ha ett veckoslut nere i borrby strand i husvagnen!! De skall bli skönt.......man får ro i kropp o själ om allt går som vanligt!!! laddar om batterierna lite!!

Kollade min status på hur många som läser min blogg..........för tillfället är ni runt 40-50 personer varje dag....... o i snitt får jag 1 inlägg/ blogg inlägg......d e lite tråkigt faktiskt!!!  Så nu tycker jag att ni bekänner färg så jag kan få veta lite om vem som läser.....hade varit trevligt......!!!

Har av någon konstig anledning fått bumbibjörnarnas sång i huvudet.......mysigt!!?? Tänker tillbax när man var liten o såg på detta program.....kanoners!!!

Bloggar inte föräns på söndag när vi kommer hem.....nu skall jag vila o bara vara med min uderbara familj!!!

pok    


Kommentarer
Postat av: Emily

Jag läser så ofta jag kan...=)

2010-08-04 @ 13:56:26
Postat av: malin

Jag läser också nästan varje dag.

Hoppas att ni får lite lugn och ro. Skall lillan ha tänder kanske.

Kram

2010-08-04 @ 14:57:08
Postat av: Louise

Jag läser oxå så fort jag kan...

2010-08-04 @ 16:17:40
Postat av: lotta nygren

Jag hoppas att ni får lugn o ro i husvagnen det brukar vara sövande även på barnen kram på er.

2010-08-04 @ 22:57:52
Postat av: Lena Lennartsson

Jag smygläser din blogg då och då :o)

Hoppas att ni får det skönt på världens bästa plats

2010-08-05 @ 08:18:33
Postat av: Kerstin

Läser så ofta jag kan. Var och hälsa på i husvagnen där såg det skönt ut för er alla.



Många kramar

2010-08-07 @ 21:43:28
Postat av: Maria Svanqvist

Ni är sååå välkomna! Skulle vara super kul!

Om inte förr så Måste vi ses nästa sommar och då lite längre...:)

2010-08-08 @ 22:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0