Lugn dag........

Dagen har jag spenderat inomhus framför tv:n och tillsammans med min sjuka Lykke!! Emil ar o köpte alvedon suppar idag o d funkade bättre än den flytande alvedonen.......skönt.....hon har sovigt mycket idag så hopas hoppas på att detta är över imorgon.....annars blir d vårdcentralen!



Satte mig vid mönster o tyg för att sy någonting av det fina tyget jag fick av mamma för ett tag sen.......nu har jag o emil kommit på att d blir en fin jacka till lykke o Tilda ville ha ett linne eller en tröja!!! så d kommer nu att handla mycket om centimeter hit o centimeter dit!!! Kul!!!

 

Nu skall jag avsluta denna dagen med att mysa ner miig i soffan med Emil, Tilda o Lykke......vi skall se på Göta Kanal 3, lite popcorn, läsk......!!! pok


Kommentarer
Postat av: Ingrid ♥

Hoppas att hon mår bättre nu.

Kram Ingrid

2010-08-03 @ 23:05:39
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Maria Svanqvist

Hej på er!

Hoppas att Lykke mår bättre och ni har fått sova. Vad mysigt ni hade det i Borrbystrand, vilken härlig strand...Roligt att få ha träffat er alla och speciellt Lykke!

2010-08-08 @ 10:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0