Kusinträff!!!

natten har varit sömnlös.............d e skit!! men dagen började med en promenad.....en sväng in på ica där vi handlade gröt till Lykke........mötte upp Camilla o Isabella......gick in en runda på Boan för att handla någonting fint till Lykkes kusin Morris.....d blev ett gosedjur (får) o en skallra med bitring!!!  Lykke fick oxå fina kläder som Isabella hade vuxit ur.....Tack så mycket!!


Mycket mys i soffan när regnet faller ner där ute!! Runt tre kommer en blå volvo inrullandes på vår infart........D e min storebror Kim, hans sambo Anna o min brorson (Lykkes kusin) Morris.....som kommer på besök nu när dom är i Sverige på semester.......Dom bor i Norge o jag har inte träffat min bror sen 2003......ett tag sen!!!

 

Kul o se Morris som är 1 månad mindre än Lykke o ca 5 cm längre o 1 kg mer........fin pojke!!!

Tackar Lisa, Lina, Jenny som tänker på oss o Lykke när budbärare kom med 2 stora påsar fulla med fina flickkläder!!!! Tack tack tack!!!! 

Tilda pakade sin väska i söndags för att resa med sin mamma till Tyskland o hälsa på sin morfar........bussen ner o igår kväll landade dom där......allt gick bra!!! Ha en fin semester i tyskland Tilda!!!

Trött som f*n så nu skall jag bädda ner mig o se på fotboll med mina hjärtan!!  pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0