Jätte pastasallad, Bröllop & Toselilla!!

På fredagen skulle vi få besök av Frida men tyvärr kunde inte Frida komma pga förhinder......ajja det blir nog denna vecka som kommer!! Så jag o Lykke tog oss till Bullen o Bönan för att ta oss en Lunch fika med Camilla & Isabella, Jessica & Matilda..............
 

Jag åt en hivens pastasallad med räkor.......GOTT!!

   När Tilda hade slutat skolan kl 12 åkte vi hem o började baka........blåbär o citron Cheesecake........o Biskvier med hallon creme o vitchocklad ovanpå.........

 

Kvällen umgicks vi med Camilla o Robban o Isabella........middag o en helt underbar kvällspromenad!! Trevligt!!

  

Igår var det Bröllopsdax...........förmiddagen gick åt för att vila lite och mycket för att fixa till oss o hinna med tåget till Skurup........Då vi trodde de skulle regna.......men ix d var helt fanastiskt väder!! Väl i Skurup fick vi uppleva ett super fint Bröllop i Stadsparken.......mellan min kusin Daniella o hennes Robin!! GRATTIS ni 2!!! Och tack för en trevlig o fin bröllopsfest!! Där träffade jag hela tjocka släckten........såååå roligt för vissa har jag inte träffat på länge!!!

 

  

  

Idag har vi tillsammans med Emils syster (Malin) o Tildas 2 kusiner (Oliver o Jack) varit på Toselilla!!!! Hela dagen har varit fantastisk!! Vi har badat, klättrat, cyklat, kört bil, hoppat, åkt karuseller, vunnit nallar, bollar, o godis!!! Nästa år kommer vi köpa säsongskort till oss då vi fick reda på att ett sånt kostar 500 :- för oss Tomelillabor o då e d fritt hela sommaren.....kan inte bli bättre o biligare!!

  

 

Sammanfatta helgen = Super fin!!! Jag e glad att jag har alla dessa fina människor runt omkring mig!! Nu en ny vecka o japp vi får se vad den har att ge!!! Nu natt!!! pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0