Höst?!?!?!

Vaknar upp, Tittar till höger, där ligger Lykke med världens största leende.....finns nog inget bättres sätt att vakna på!!!

En snabb städning för att röja undan de mesta hundhåren...........kl 10 kom Frida, hon hade bullar med sig så vi satte oss o åt en god frukost!! Tack Frida!! Trevligt med ditt fina besök!! 

Efter frukost tog Emil, gry o gick in på toaletten, stängde dörren............duschning på gång!!! Ut kommer en hel tokig o blöt hund, men nu e hon ren iallafall!! Borstning, kloklippning!!

Dagen har varit lite höstliknande tycker jag, kyligt i vinden o väldigt blåsigt!! Med posten idag fick jag ett nytt mönster som jag köpt på tradera......ett mönster på en bröllopsklänning.......näää Emil har inte friat....men d var kul o ha.....kanske någon vill ha en klänning sydd......annars får jag spara den till jag skall gifta mig!!!

 (bilden är inte samma som mönstret, men den är fin!!)

Frida stannade länge o vi pratade om allt från himmel till Jord, man har mycket att ta igen när man inte träffas så ofta!!

På kvällen tog Emil o Tilda en liten promenad för att gå en "säljarrunda".......Tilda säljer panda saker i år för att tjäna pengar o för att få en fin premie........sen får den utrotningshotade Tigern pengar från WWF oxå!!! Intresserad av att köpa?? Hör av er!!!
  Glad som en speleman kommer dom hem efter rundan......paret i d gula huset ahr köpt för 500:- säger

Tilda överlycklig........nu måste vi se vart jag e på premie stegen!!! =)

Kvällen skall njutas i soffan......appropå soffa funderar vi på att köpa en ny......vi har hittat en jätte fin skinn soffa som ser ut som vår vi har nu fast i skinn!! Nån som e sugen på att köpa vår, efter att den genomgått en kemtvätt.??


pok

Kommentarer
Postat av: Ingrid ♥

Då väntar vi på en söt försäljerska.

välkomna till oss

Kram Ingrid

2010-08-24 @ 22:43:53
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Så kul!! d ses vi en dag i veckan!! =)

2010-08-25 @ 09:33:56
Postat av: Gina

Vi kan kanske eventuellt tänka oss er soffa sen. =) Vill ju byta ut vår med.

2010-08-25 @ 17:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0