Helgen!!

Skön fredag med besök av Camilla o Isabella!! På kväll åts d thai mat med Martin, viking o linus........sen tog jag o emil en lugn o fin fredag kväll med att skruva ihopa d sista på tv bänken o få den på plats o sen myste vi i soffan bara!!

 

Lördagsmorgon o en grå dag......det regnade o regnade........Mycket lek med Lykke, jag syde färdigt Lykkes jacka men knapparna måste på sen kommer bild!!  En inne dag.........In i duschen för att sen packa bilen o iväg till Skurup.....träffa syster o henning, mamma o christer..........mysigt!! Vi åt gott o spelade det förbaskat tråkiga frågespelet NE Nationaensyklopedin..........tog bara typ 3 timmar........

  

Söndag........varma söndag.......god frukost med hela familjen......mycket prat o bestämmelser över en bröllopspresent som skall fixas.......såååå svårt!!!  Emil hämtade Tilda i Lund efter att ha varit hemmifrån i 1 vecka o då hos sin mamma....dom har varit i tyskland......o hon har tagit jätte många fina foton med sin kamera!!!

Hemma......tog vi oss mat från kiosken o sen bara slappade vi........nä just d inte jag för jag fick då en ny telefon av Emil igår en Sony Ericsson Xperia.....att hitta rätt o alt med en tuch mobil....mmmm rätt kul faktiskt!!!....han e helt underbart snäll min kära sambo!! Jag älskar dig!!

Japp idag är d grått ute så vi skall fixa en matlist för veckan......städa lite, diska lite o kanske pyssla lite......Tilda får snart en kompis på besök......!!

Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0