Från röd till vit !!!

Har inte sovigt många timmar inatt......Lykke vaknade upp med feber runt 3........sen hade jag inte så lätt att somna om.......var ju tvungen att se till min lilla skatt så inget hände!!



 Väl somnat vaknade vi av ett bankande på dörren.........d var Camilla o Robban som kom med bullar......attsingen vi hade försovigt oss allihopa i huset!!! frokust o sen satte emil o robban sig i deras bil för att bege soig till Älmhult!! I Älmhult fanns en bil som vi var lite speculanter på................Jo d blev den bilen.....en vit passat!! Tjusig som bara den o större om inget annat!!! Vi saknar dock vår fina röda astra men när familjen växer så..................=)

Dagen har gått med lykke febrig, Camilla på kaffe o prat, Tilda har lekt med kompis.......o alla dessa förbaskade svarta kryp som finns i luften........blir galen!!! =)

Kvällen har varit mysig.......gick in till grannen o tittade på deras valpar.......8 st små fin underbara overkligt söta små valpar........en sån hade man kunnat stoppa i väskan o gå hem med.......Emil o Tilda blev oxå helt sålda på dessa..........!!!!  Nu sitter jag o en bajsande Lykke i soffan o slöar.......är förbaskat trött o tv:n funkar inte här nere......roligt!!! 

Imorgon börjar Emil o jobba.......jag får nog ta ett rensar ryck till i vårt pannrum så man kan gå in där oxå......kanske har funderat på att måla lite på huset oxå i veckan.....vi får se!!

God Natt!! pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0