En dag som alla andra......

Godmorgon!! Japp trot eller ej klockan är kvart i 9 o vi är uppe på klädda o har ätit fukost........jag vaknade vi 6 o kunde inte somna om, Lykke har tagit små power nappar från 6 o fram till lite över 8 då hon var klar vaken o tyckte d var dax att gå upp.......................

Gårdagens dag var en varm o konstig dag........Lykke provade lite gröt till fukost.....gott var d nog......

 

klippte gräs på förmiddagen, gick en runda till Julia o Viking o hälsade på............=)


......Tog mig hem efter att ha fått bytt både mina o Lykkes kläder hemma hos julia då d skedde en STOR olycka.........!!! Lotta (farmor) satt i vår trädgård när vi kom hem.......=) Kaffe o kanelbullar under trädet........!!

Vi tog oss en promenad till Erikshjälpen för att se om dom hade nått trevligt!! Japp som alltid kommer man inte därifrån tomhänt......2 böcker till Lykke o 1 bok till Tilda, en sockerkaksform........nöjd!!

Käraste Lotta tog med sig vår skänk från Jysk i S-hamn....så slapp vi köra!! Så Emil hade o göra i nån timme i går kväll.......o när allt var klart nästan så sitter en skiva på fel håll så gångjärnen till den ena dörren går inte o sätta på.............muntert!! Så vi hoppas på att den blir färdig idag.......!!

Annars idag skall jag nog städa lite på Tildas rum nu när hon inte är hemma får man passa på.......=) Sen får vi se vad dagen ger!! pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0