Dagarna bara springer förbi....................

Oj Oj Oj..........jag hinner inte med.........barnen växer, månaderna går på mammaledigheten......Lykke gör nya framsteg dag för dag.......nu låter hon konstant som en brummande bil o har hela händerna i munnen!!! =)

Våra hemma dagar spenderar vi mycket tillsammans med Camilla o Isabella som ni säkert har förstått.......vi försöker oxå att träffa Jean o Moa.....o skall förhoppningsvis snart träffa alla barnen med föräldrar från föräldrargruppen!! Nu till hösten har vi pratat om att gå på Öpppet hus på församligshemmet o jag hade tänkta att jag o Lykke skulle gå på babymusik oxå!!!

 Lyckliga Lykke i Mormors fåtölj!!

 Moa myser i bilstolen o Lykke leker i sin gåstol!!

På Lördag e d dax för brölop i Skurup......d e min kusin som skall gifta sig!! När man skall på bröllop måste man ju ha lite fina kläder så i tisdags tog vi oss hela familjen till Ystad för att shoppa kläder!! Jag hittade en jättefin klänning, 2 skärp, 1 par leggings, öronhängen, armband, Emil köpte sig en skjorta o 1 kavaj, Tilda fick nya leggings, strumpor, inneskor till skolan, skärp o armband med nitar, Lykke fick en jeans byxdress som bara e dö fräck!!! Lycklig o färdig shoppade tog vi oss en hamburgare på MAX!!

 

I Onsdags började vi vårt nya liv med att gå upp tidigt med Tilda för att sen ta henne till skolan........så nu e man ju helt off på kvällarna!! E nog därrför jag inte har bloggat så mycket.........Tilda har börjat ettan o tycker detta e toppen........idag fick hon sin mattebok o dom hade gjort 1 sida!!

Såklart så e d ju torsdag o då fick vi ju ta en runda in på Erikshjälpen efter att vi hade hämtat Tilda på skolan........Tilda fyndade: 1 toalett o ett badkar till barbies, en High School Musical nessesär och en pianobok, en bokmärkesbok med bokmärken i !!! Jag hittade en ny plånbok.....jättefin beige hyffsat stor, en omlott skjorta, en leksak till Lykke!! Hade kunnat gå där ett tag till men den lilla skitungen hade gjort som namnet!! =)  

Ser fram emot morgondagen o helgen.........imorgon kommer Frida o hälsar på oss, jag skall baka o på kvällen kommer Camilla, Robban o Isabella på mat!! Lördag är d Bröllop o på Söndag skall vi till Tosselilla med Emils syster Malin o Tildas kusiner Oliver o Jack!!! 

Nu mys med min familj!! pok 

Kommentarer
Postat av: lotta nygren

Detta hörs jätte jobbigt ni måste ju få tid över till att bara vara <3 <3

2010-08-19 @ 22:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0