Valbogsmässoafton

Jaha då var det sista dagen på April och nu snart bara 10 dagar kvar till jag fyller 27 år......phu....27 är det gammalt tro.....jag o nej!!!

Idag myste jag o Lykke i sängen till kl 12.......hehehe....man får passa på!! Låg o glodde lite på film....slumrade lite då o då oxå.....upp o hoppa.....mysig promenad med vagnen o gry......o min lilla ängel som hade på sig sin nya klänning o ett par jätte stora strumpbyxor (Fast strl: 50/56).



Tilda hade sin stora plånbok med sig till Bo Ohlsson när vi skull gå o köpa en roller för att kunna måla färdigt på Lykkes rum......Det slutade med att hon köpte en gravid barbie som hade en bebis i sin mage som man kunde plocka ut-.........lycklig som en speleman!!!



Mätta efter en super god broccolisoppa med räkor och scones pausade Emil o Lykke i fåtöljen innan det bar av till majbålet!!!



Påväg till folkets park allihopa.....Tilda hade kompisen Anna med sig oxå.....



Bus bus o åter bus......Det var kallt o blåste o Gubben fick inte fyr på bålet....men vi hade det trevligt ändå....Träffade Gina med familj o Ann-marie med familj och en hel del andra......











Gosar ner mig i soffan nu med mysbyxor o filt!!! Så får vi se vad helgen har att ge!!! pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0