STÖRSTA i mitt Liv!!!

ÄNTLIGEN!! Lyckan är STOR!! Vår fina dotter är här!!!

Berättelsen i korta drag:  Vattnet gick tisdagkväll, värkarna började på natten.......kl 9.00 på Onsdag var vi inne på bb blev inskrivna och började göra oss hemmastadda i förlossninsrummet!!!! =)

Promenad med glass i solen så gott det gick....skvaller tidningar i massor för att vänta på "det aktiva förlossningsarbetet" Phu räckte det inte med detta tänkte jag......

Dagen fortsatte och den gula pilates bollen blev min räddning!!  kl 21 gav jag upp......trött som fan!! orkade inte mera!!!!

 måttligt trött!!!!

japp japp....duschen för att ladda om och nya krafter!! kl 02.46 är vårt lilla undervärk o dotter född!! lyckan är stor!!!

 

Dagen efter kom den stolta storasystern på besök och hon kunde inte släppa varkens ögonen eller sina händer i från lilla pyret!!

 

 

 Liten bebis i overall på väg hem från bb till värkligheten!!

 Första bilfärden!! Sovandes!!!

När dagarna hade gott med både mycket tårar och mycket lycka o kärlek tog vi packningen ner till bilen och styrde hemmåt till den riktiga verkligheten!!! jag vill tacka alla trevliga Människor som jag träffade på bb speciellt Anna & Jenny som gjorde vistelsen hyffsat lättare!! =) Lycka till kära ni!! Även ett stort tack till Barnmorskorna och undersköterskorna som var med och förde vår flicka till världen!! TACK!!

Väl hemma fick vi ta emot en Glad och förväntansfull samling!! Mamma & Christer, Julia & Viking!!!

 

Efter en Helg hos mamma och med massor med längtan till sin nya lillasyster var hon hemma igen den stolta storasystern och helt utan att se paketer och kakor på bordet som var till henne.....sate hon sig i soffan och fick hålla lillasyster.....

 

Nu väntar ny vecka med det nya tillskottet och det skall bli spännande!! Skall njuta i stora lass nu och vara den lyckligaste!!! Pok

Kommentarer
Postat av: Inger Nielsen

Så härliga bilder och spännande berättelser..

Ja, nu har det flyttat in en liten dam i huset som snart kommer att ta kommandot ;o)

Men - ang. bilden i bilen... hur åker så små spädbarn? Sitter dom fastspända med bälten? Där hänger jag inte med längre....

Kramar

2010-04-11 @ 21:26:40
Postat av: Anita o Nisse

Grattis o lycka till hoppas vi snart får se henne

2010-04-11 @ 21:40:43
Postat av: Julia

Ni är en helt underbar familj!

Ta vara på varandra och ert nya fina underbara lilla tillskott! Massa kramar!

Julia

2010-04-11 @ 21:50:41
Postat av: Anonym

Ni är en helt underbar familj!

Ta vara på varandra och ert nya fina underbara lilla tillskott! Massa kramar!

Julia

2010-04-11 @ 21:51:34
Postat av: emily

Stort grattis till den lilla prinsessan, hon e jättefin..

2010-04-12 @ 08:22:34
Postat av: caroline )lillasyster

JAg spricker snart av längtan. Jag vill med få träffa henne. Lovar att jag kommer på onsdag. Och förhoppningsvis kommer jag även nu till helgen. Kan inte sluta tänka på att jag faktiskt blivit moster och du min kära syster har blivit Mamma till denna lilla underbara flicka. Saknar er alla FYRA. :D Kramar i massor

2010-04-12 @ 21:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0