Mysiga Helg!!

Helgen har nu snart passerat förbi och snart börjar verkligheten bara  1 dag hemma med Emil sen skall man fixa allting själv på dagarna!! mmm det går säkert bra!!

Fredagskväll var helt underbar.....tillbringade mycket tid ute och Emil klippte vår gräsmatta för första gången!! Åååå det luktar så gott med ny klippt gräs!!

 Duktiga duktiga du!!!

Jag rotade lite i vårt förråd där ute och letade upp Tildas gammla bärsele.....tog mig en snabbkurs i att sätta på sig den och satte Lykke i den .......hon stor trivs i denna kan jag säga....kan inte bli bättre nära mamma och rörelse hela tiden!!! =)

 
Fick besök av Tony & Jean på kvällen.....pizza stod på schemat......sen myste vi ner oss i soffan!!

Lördagen var en dag i flitighetens tecken.......Emil målade Lykkes rum, Tilda hade en hel lek dag med kompisen Anna, Jag o Lykke tog tag i vårt "skrotrum" .....ja ett sånt rum som man absolut inte skall men som kan vara bra!!!=) Bilden på denna bilden är sann......ja jag vet ser ut som man släppt en bomb där inne men det är dagens sanning....så ser det ut där.......men ju längre dagen gick ju mer fick jag undan och kastat......en dag skall där oxå bli fint skall ni se!! =)

 

 Lykke trivs i vagnen.......medans jag rensar!!

På kvällen kom Camilla & Robban & Isabella för att äta mat med oss och ha trevligt!! Tilda myste i soffan med Lykke & Isabella......lyckan var stor när det fanns 2 bebisar runt omkring henne!!!!




Vi fick besök idag av Mormor och Lennart!! Dom hade med sig ett jättefint klädset till Lykke och Tilda fick en Godispåse......!!!
 

Njuter nu av kvällen och skall sitta tätt intill min sambo och mysa!!! pok

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ni är så fina tillsammans, du och din familj.

2010-04-18 @ 19:44:01
URL: http://vackerthemma.blogg.se/
Postat av: Caroline (lillasyster)

Längtar redan tillbaka till er och mosters lilla Lykke. Hoppas på att jag kan komma ut till er på fredag nu i denna veckan som kommer. Stor Kram

2010-04-18 @ 21:34:00
Postat av: Malin

Vad ni är underbara. Plockar och myser. Måste säga att du strålar på bilderna och Emil ser bara allmänt lycklig ut. Kan inte vara gladare för någons lycka än för eran. Ni är absolut värda detta. Pok från en längtande faster med familj

2010-04-19 @ 01:48:37
Postat av: Anna

Den bärselen känner man igen jag kanske kan ha den när det e min tur igen om inte den är för gammal då =)

2010-04-19 @ 08:26:18
Postat av: Gina

Åh, det ser underbart ut gumman. Man kan riktigt se hur Tilda strålar av nöjdhet på bilden med Lykke och Isabella. Nu börjar allvaret att vara hemma själv- men det fixar du! Och jag är nästan alltid bara 5 minuter ifrån dig om du behöver mig. Det är det minsta jag kan göra efter allt du gjort för mig! Älskar er alla och ge flickorna vars en puss från mig. <3

2010-04-19 @ 10:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0