Golf promenad o pannkakor i solen!!

Idag skulle Lykkes rum bli målat......men min kära Emil ville ut till Gladan o spela lite golf med Martin.......o eftersom jag älskar honom sååå mycket så var det ju klart att han skulle göra det.......jag o lykke följde med!!!

Solen sken o gladorna seglade ovanför oss........helt underbart!!!

 

 

Eftermiddagen tillbringade vi i trädgården och myste en hel del i solen......jag ägnade säkert ca 1 timme på att leta efter min sekatör som jag har lagt "på nått bra ställe" säkert!!! men utan att htta den.........

pannkakor till mellis o dom åt vi ut oxå......o det är så gott o äta ute, d tyckte töserna oxå!!

 
 

Nu har den underbara vår luften lamslagit hela familjen......Tilda i sin säng....Emil o Lykke i soffan o Jag i andra änden av soffan men en kuslig huvudvärk...... Kvällsmys......pok

Kommentarer
Postat av: Ingrid ♥

Hela familjen på en golfrunda ... så härligt

Trevlig helg på er

Kram Ingrid

2010-04-16 @ 20:16:02
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0