Gipsavgjutning och Gymnstikavslutning!!

Idag var första dagen hemma själv med Lykke!! Det kändes hyffsat konstigt kan jag säga.....men inga problem!!!

Efter morgonmys i sängen gick vi upp & bakade NutellaMuffins......Samtidigt mitt i baket fick Lykke för sig att hon var hungrig.....Japp det var bara att sätta sig i soffan och amma.......Planering planering!! =)

Mamma kom på besök på förmiddagen och hon hade med sig gips......Toppen!! Nu kan vi gjuta fötter o händer!!
Hon hade även med sig en jättefin kofta i vitt som hon hade stickat själv!! Tack Mormor!!

Kaffe & NutellaMuffins.......och arbetet med avgjutningen började.....det var inte det lättaste att ta dessa små händer o fötter o trycka ner i leran.....och få ett bra avtryck.......

 

Och mitt i allt bara börjar det snöa......snacka om April väder!!!!

 

Ikväll har vi fått röra på oss......Tildas gymnastik avslutning handlade om att föräldrarna skulle vara med och få testa på vad barnen gjorde på träningarna!!! Super roligt!! Både jag o Emil turades om att vara med Tilda.....och hon fick ledas oss igenom övningarna......ljushopp, balansgång, kullerbytta, hjula, frivolter och en massa andra saker!!! I slutet visade dom ett fristående program som dom tränat in......super duktiga!! Sen avslutades allt med Glass!!!!

 
 
 
 

Trötta åkte vi hem och satte oss i soffan för att pusta ut!! Nu skall jag se fuskbyggarna och sen bädda ner mig i sängen!! pok




Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för att jag får se alla bilder det gör mig lycklig =)

2010-04-22 @ 12:09:14
Postat av: Mormor & Lennart

Fina fot av tryck hoppas att det blir bra.

Fina gympabilder på er alla.



Hälsningar Mormor & Lennart

2010-04-22 @ 13:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0