Första veckan avklarad.....

I tordags gick jag o Lykke upp lämnade Tilda på skolan sen kröp vi ner i sängen igen o sov till 10.15 underbart!!! Sen kom min kära vän Sara & hennes dotter Wilma på besök, dom hade köpte jättefina kläder och en tummen skallra till Lykke!! Tack så mycket igen!! Torsdagen bara sprang iväg och kvällen kom......

Fredags morgon och solen lyser.....kan ju inte bli bättre......körde Tilda till skolan och sen hem i sängen igen...=)

En dag att längta till då min lillasyster kommer på besök o e hos oss hela dagen!! Hon kom med ett nagelvårds set ett myggnät och en nässug till Lykke.......Tack underbara moster!! Camilla & Isabella kom oxå på besök....då blev det fika med kaffe o Nutellamuffins.......

När jag hade hämtat Tilda bytte vi om och tog foto till familje sidan i ystadsallehanda......Jag tog oxå lite foton på Tilda o Lykke själva i deras fina babuska kläder som jag har sytt till dom!!!




Vi tog oxå lite bilder på Lykke o Isabella......det visade sig att Isabella var hyffast mycket långre än Lykke ........ Våra små helor o halvor!!! =)=)





Nu skall vi äta thaigryta med fisk o kokosmjölk.....mmmm!!

Ha en trevlig helg!! pok

Kommentarer
Postat av: Ingrid ♥

Så gulligt ... båda två i likadana kläder.

söta flickor

Kram Ingrid

2010-04-25 @ 22:33:42
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Vilka söta flickor, dom är rätt lika varandra.

Kramar

2010-04-26 @ 18:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0